2013. augusztus 13., kedd

~ 7.fejezet ~ Egy kis büfé és a srácokkal való vetélkedés

Sziasztok!
Hát itt is lenne az új rész! Remélem tetszeni fog nektek! Kérek mindenkit, hogy ha elolvasta utána hagyjon egy komit, az nem baj ha pár szóból áll, csak tudjam hogy tetszik-e! A következő részt még nem tudom, hogy mikor lesz fent, de megpróbálok sietni! Jó olvasást!
Puszi Anne

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~ Sarah szemszög ~


Elmentünk Vanival a büfébe a kért úgy mond kajának nem épp mondható édességeket megvenni. Nekünk nem volt párunk, ezért is mi mentünk és azért is, mert már nagyon éhesek voltunk. Végre eljutottunk a kis falatozóba. Nagy nehezen, de leadtuk a listát, hogy mit szeretnénk. A büfés nő arcán látszott, hogy nagyon örült, mivel egy csomó pénzt ott hagytunk. Mi ott leültünk és megettük, amit magunknak vettünk. Miután ezt megtettük, kidobtuk a szemetet és indultunk is teli kezekkel. Mikor visszafele sétáltunk találkoztunk Mayával, az egyik legjobb tanárunkkal. Azért csak az egyik legjobb, mert a másik a tánc tanárunk, Amatt. Nahát, ő még egy pofa. Órákon röhögő görcsöt szoktunk kapni, mikor elkezd táncolni vagy utánozni valakit.
- Hali lányok!- mosolygott ránk.
- Szia!- köszöntünk vissza.
- Mizujs?- kérdezősködött.
- Semmi, csak elmentünk a büfébe, míg Anne-ék táncolnak a fiúkkal.
- Jaj tényleg, jó hogy eszembe juttattátok. Ezt kérlek odaadnátok neki?! Nagyon fontos!-elkezdett keresni valamit a táskájában, majd egy "Áh, meg is van" után, felénk nyújtott egy levelet.


- Oké, majd odaadjuk!- vettem el nehezen a borítékot, mivel tele volt a kezem.
Még beszélgettünk egy kicsit vele, de nem valami lényegesről, inkább csak úgy a minden napokról. Már a folyosón jártunk, amikor a táncteremből nagyon furcsa hangokat hallottunk. Röhögést, sikítást, majd megint nevetést. Mikor beléptünk elég furcsa dolog tárult a szemünk elé.
-OH MY CARROTS!- kiáltotta el magát Vani olyan Louis-osan, ami már megszokott tőle. Hát kb. nekem is ez volt a reakcióm. Ami előttünk volt, az valami rettenetes, de egyben nevetséges is volt. Nem tudom, hogy Laura hogy került oda, olyan pózba. De azt sem tudom, hogy Anne mi a francot keres ott. Szerintem Fanny volt az egyetlen, aki nem volt kínos vagy félreérthető pozícióban.


~ Anne szemszöge ~


Mikor már kipihentük magunkat, összeültünk egy kis körbe, hisz eddig mindenki külön ült. Egyszer csak a fiúknak vagy is annak az "idiótának":) jutott eszébe egy ötlet, akivel én beszélgettem. Azt mondta, hogy mi lenne ha egymás ellen versenyeznénk táncban. Mi lányok beleegyeztünk, hisz úgy se tudnak minket legyőzni. A párbaj három fordulós volt.

Először Fanny és Adam versenyeztek. Nagyon jó volt őket nézni, ahogy próbálják egymást legyőzni. Az egyik pillanatban Ady rám kacsintott, én meg egy puszit küldtem, ami hatására ő nem figyelt, hogy hova lép és elesett így Fanny győzött. Mi lányok megtapsoltuk, de a fiúk csak szúrós szemmel nézegettek minket, főleg Adam. Most James és én jöttünk. Azt meg kell hagyni, hogy nagyon jó táncos, elég nehéz volt vele megmérkőzni. Végül én nyertem, azzal hogy neki kikötődött a cipője. Ő visszavágót kért, de én nem akartam, hisz az nem lenne igazságos. Miutánunk Laura és Drake jött. Most az egyszer nem lány győzött, de érthető is, mivel Laurán látszott, hogy már elég fáradt így nem bírta. Amúgy mi sem voltunk épp a toppon, de pár kis csellel legyőztük a fiúkat. Ezek után nekem Fannyval kellett versenyeznem. Ő direkt esett el, mivel nem akartunk egymás ellen versengeni, de úgy hogy a fiúk ne vegyék észre.

A végén már csak én és Drake voltunk. Nem tudtuk eldönteni, hogy ki nyert, mivel nagyon jó táncos ő is, és a fiúk neki neki szurkoltak a lányok, pedig nekem. Szóval ketten rám szavaztak és ketten rá. Így kijelentettük, hogy ez a verseny döntetlen, de mi csajok úgy gondoltuk, hogy én nyertem. Ebbe viszont Adam-ék nem nyugodtak bele, hogy lányok (!) verték le őket. Hirtelen az egyik idióta megszólalt, bár szerintem nem kellett volna.
- Mi lenne ha birkóznánk? Abba legalább van nagy esélyünk van- osztotta meg velünk "nagyszerű" gondolatait.
- Szerintetek? De hogy is! Így is volt előnyötök, mivel mi már hullafáradtak voltunk és vagyunk- válaszolta Fanny.
- Akkor mit csináljunk?- kérdezte Drake.
- Öhm..legyen..áá nem az nem jó, és ha..óóó az se jó, öö akkor legyen olyan birkózós, amit a tudjátok a vízben szoktak. Amikor a nyakadba veszel egy másik embert és ő birkózik az ellenfeled nyakában lévővel. Na, az jó lesz?- mondta el gondolatait Adam.
- Öö...hát, ahhoz víz kéne- mondtam.
- Szerintem én benne vagyok, csak akkor az a valaki baromi erősen fogjon, mert én nem akarok leesni és beverni valamim!- aggodalmaskodott Lau.
- Dehogy is, főleg ha én foglak tartani!- kacsintott rá James. Uj-uj.. itt meg mi történt? Á, de mindegy úgy elmondja.
- Oké, akkor benne vagyok!- mosolygott Laura.
- Mi is!- emelte fel egyből Fanny Drake kezét.
- Hát jó, akkor én se hagyhatom ki, és akkor mi leszünk együtt!- néztem Adyre.
- Felőlem!- egyezett bele.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Áááá Nekem nagyon tetszett!! Remélem hamar hozod a köviit! *-*

Unknown írta...

Köszii :DD És megpróbálom !!

Névtelen írta...

Egyszerűen HŰŰŰŰ, nem tudok mit hozzá fűzni!! Remélem nagyon sietsz a következő résszel, mert már nagyon várom!!

Unknown írta...

Köszii!! Örülök, hogy ennyire tetszik! Megpróbálok sietni, de nem ígérek semmit!! :)

Unknown írta...

Köszönöm a meglepit ^.^

pezzthings írta...

http://bloodboyandme.blogspot.hu/p/blog-page.html Díj nálam :)

Unknown írta...

köszi a díjat *-*