2013. augusztus 3., szombat

Díjam #1



Ez az első díjam ezen a blogomon *-*
A díjat köszönöm szépen Fanniii- nak!







Szabályok:

Írj magadról 11 dolgot.
Válaszolj 11 kérdésre.
Tegyél fel 11 kérdést.
Küldd tovább 11 embernek!

 



11 dolog magamról:


13 éves vagyok

• Barna színű a hajam és a szemem

• Szeretek olvasni

• Kb. 6 évig lovagoltam, de nem versenyszerűen

• Névnapomra megkaptam a HARRY és a ONE DIRECTION Rajongók könyve c. könyveket

• Kiolvastam a Szent Johanna Gimi-t

• Szeretek napozni és a strandon/ tenferparton lenni

• Szeretnék egy kiskutyát

• Két saját blogom is van

• Imádom a nyarat *-*

• Szeretem a fagyit, a sütit, a shake-t és a jégkását




11 Válaszom:


Mi a kedvenc országod?
Ez nehéz kérdés, mivel nekem nincs egy kedvencem, nekem több van.

Mi a legjobb dolog az életedben?
Az, hogy van egy szerető családom <3

Minek hatására kezdtél el blogolni?
Ha jól emlékszem, akkor a barátnőim hatására.

Van olyan dolog, amit az életed során ki szeretnél próbálni?
Delfinekkel úszni, szörfözni, bmx-ezni és tetoválni.

Mi leszek, ha "nagy" leszel?
Fogós kérdés, sajnos erre még nem tudok válaszol. Még előttem van az élet és a lehetőségek is.

Olvasod a blogomat? Ha igen, milyen véleménnyel vagy róla?
Bocsi, de nem.

Milyen érzést váltott ki belőled, mikor megláttad, hogy kaptál egy díjat?
Vidám lettem tőle.

Hogyan tudnád jellemezni magad? (Röviden)
13 éves, barna hajú és  barna szemű lány vagyok. Directioner, Selenator és Mixer vagyok. Debrecenben születtem és itt is lakom. A jövőben majd szeretnék tetolválást. Szeretnék majd kijutni minden hova, kivéve Ázsiába.





11 Kérdésem:



• Olvasod a blogom? Ha igen mi a véleményed róla?

• Mi a legnagyobb álmod?

• Van olyan dal, amitől bárhol/bármikor eltudnád sírni magad? Ha igen, mi a címe?

• Ha szoktál blogokat olvasni, akkor azok milyen témájúak?

• Mi az élet célod ?

• Kivel szeretnél a legjobban találkozni hírességek közül ?

• Szoktad a körmödet festeni ?

• A blogoddal mit szeretnél elérni (ha van ilyen) ?

• Szerelmes vagy ?

• Szereted a vampires/misztikus filmeket ?

• Milyen jó könyveket ismersz (címet, írót) ?



Akiknek küldöm:

2. Bo.



Nincsenek megjegyzések: