2013. augusztus 12., hétfő

Díjam #4




                   Nagyon szépen köszönöm a 4. díjamat Nikolett Vass-nak!! Köszii :)





Szabályok:

-11 dolog rólam
- 11 válasz
- 11 kérdés
- 11 bloggernek tövább küldeni

11 dolog rólam:

• 13 éves vagyok.
• 5 évig lovagoltam, de nem versenyszerűen.
• Kiolvastam a SZJG-t (Szent Johanna Gimi).
• Most elkezdtem olvasni a Hűvösvölgyi suli c. könyvet.
• Szeretnék egy kiskutyát.
• Directioner, Selenator és Mixer vagyok.
• Szeretem a shake-t.
• Jelenleg két saját blogom van.
• Megvan a Popcorn Directioner különszám, a HARRY c. könyv és a One Direction Rajongók könyve c. könyv is.
• Szeretem sminkelni magam, és mindig ki van festve a körmöm.
• Barna szemű és barna göndör, hullámos hajú vagyok.

11 válaszom:

1.Milyen zenéket hallgatsz?
• Elég vegyes a

2.Mi adott ihletet a blogodhoz?
• Ez egy nagyon jó kérdés, nem tudom. Vagy is az egyik reggel, mikor suliba mentem kipattant a fejemből, és utána már jöttek sorba a gondolatok.
3.Ha van példaképed ki az?
• Van, és nem is egy. A legnagyobb példaképen a legrégebb óta, az Selena Gomez. De Perrie Edwards-t és Eleanor Calder-t is a példaképemnek tartom.

4.Ha semmi mást nem lehetne enni a világon csak szöcskét, akkor megennéd?
• Dehogy enném meg.

5.Miért blogolsz?
Mert leszerettem volna írni a gondolataimat (vagy inkább az álmaimat).

6. Szeretsz táncolni?
• Nagyon jó kérdés, Utálok.

7.Ha egy sajt lenne és egy fogpiszkáló lenne nálad, mit csinálnál velük?
• Rászúrnám a fogpiszkálóra a sajtot és megenném. J

8. Mit szeretnél dolgozni, ha nagy leszel ?
• Azt még nem tudom, egy csomó lehetőség van.

9. Van olyan titkod, amit senki más nem tud, cask is te?
•Igen, de szerintem ilyen mindenkinek van.

10. Kedvenc cipő márka?
• Olyan nincs..

11. Jelen pillanatban szomorú vagy, vagy inkább boldog?
• Boldog J

11 kérdésem:

1.Olvasod a blogom?/ Ha igen, írsz róla pár mondatot?
2. Honnan jött a blogos neved? (mint pl. nekem az Anna Gray)
3. Kedvenc virágod ?
4.  Láttad már Az éhezők viadala c. filmet?
5. Van Twittered?/ Ha igen, mi a twitteres neved?
6. Hol laksz?
7. Ha cask te és egy sokkal idősebb férfi élne a világon, akkor lefeküdnél vele azért hogy megmentsd az emberiséget?
8. Számodra hogy nézki egy álompasi? /Írj róla jellemzést/
9. Hogyan jött az ihlet a blogodhoz?
10. Mit csinálnál, ha holnap világ vége lenne?
11. Mikor lesz a blogodban új rész?


11 blogger akinek küldöm:




1 megjegyzés:

Gabriella Lukács írta...

Kész a kritikád, itt megnézheted:
http://pottomdesign.blogspot.hu/2013/08/design-kritika-7-anna-gray-nek.html
loxlox
Pötty. ♥