2013. augusztus 8., csütörtök

Díjam #3


Mos nem új résszel érkeztem, sajnálom. De megkaptam a 3. díjamat, aminek örülök!





Szabályok:


1. Írj magadról 10 dolgot.

2.  A jelölő minden kérdésére őszintén válaszolni kell!

3.  Tegyél fel te is 10 kérdést a saját jelöltjeidnek.

4. Küld tovább 10 embernek (visszaküldeni nem lehet!)



10 dolog rólam:



13 éves vagyok.

Directioner vagyok♥!!

Imádom a cicákat és a kutyusokat is.

Imádok zenét hallgatni, nem is tudnék nélküle meglenni.

Van 2 idősebb fiú tesóm.

Kedvenc évszakom a nyár.

Nem szeretek suliba járni.

Kiolvastam a SZJG összes részét.

Sokszor kapok röhögő görcsöt.

Szeretek hülyéskedni.





Válaszaim:



1.Szereted a 1D-t?

Ez nem kérdés, egyébként meg nem szeretem, hanem IMÁDOM! ♥


2. Hány blogot olvasol?

Húú..nagyon sokat, nem tudom.


3.Kedvenc blogod?

Ezt a blogot már rég kiolvastam(kb 1 éve) , de még mindig emlékszem rá annyira jó! Mindenkinek ajánlom, lehet hogy hosszú, de ez a világ LEGJOBB blogja!!!!Plusz ez volt életem első blogja, amit olvastam!!



4. Kedvenc színészed?

Jennifer Lawrence és Selena Gomez.


5. Jártál már külföldön?

Persze, nem is egyszer!


6.Kedvenc állatod?

A panda macii *-*


7. Hány éves vagy?

13 éves vagyok.


8. Jártál már London-ban?

Még nem, de tervezem!!


9. Van nagy álmod?

Az, hogy találkozhassak a 1D-vel és a 1D-s barátnőkkel, a Little Mix-xel, Jennifer Lawrenc-el és persze Selena Gomez-zel J. Plusz az, hogy énekeljek. Meg hogy tetováljak és hogy legyen tetkóm.


10. Kedvenc zenéd?

Rengeteg van, és nem tudok választani.





10. Kérdésem:


1. Olvasod a blogm?/  Ha igen, mi  a véleményed róla?

2. Mit érzel, mikor kapsz díjat?

3. Mi a kedvenc italod?

4. Csináltál már olyan hülyeséget, amit szíved szerint kitörölni a múltból?

5. Vettél már részt blog versenyen?

6. Ha van fejléced, akkor azt kicsinálta?

7. Kedvenc szavad?

8. Kedvenc idézeted?

9. Kedvenc Gif-ed vagy képed?

10. Írd le magad 6 szóval!


Akiknek küldöm: 


1.
2. Bo.
3. Cluding Sophie
4. Dayra Clouding
5.
6. Dusy Tinnapati
 

Nincsenek megjegyzések: